אבי ויתר לפני שנים רבות על חלקו בדירת אביו למען אחד מאחיו. יש לציין כי לא כל האחים ויתרו. כיום האח נפטר. מאחר והיה ערירי הירושה עוברת לשאר האחים וביניהם אבי. לאחר הוויתור ניתן צו הכרות ירושה, אך הדירה עדיין רשומה בטאבו על שם הסבא. האם הוא יכול להתחרט ולבקש את החלק עליו ויתר? תודה, עדי
דוד שלום
לא ניתן לחזור מהסתלקות גם אם טרם נרשמה הירושה . אבל ככל שהדודים שלך מסכימים ניתן לערוך הסכם בין יורשים
בהצלחה
בתיה אשורי, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
מידן & מידן משרד עורכי דין
055-4533033
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, שאלתך מצריכה פגישה, לא ניתן בפורום זה לענות לך איזה סוגי הוכחות את צריכה להביא בהנחה שטענתך נכונה. אנא צרי קשר לקביעת פגישה. בהצלחה ...
המשך תשובה