הגשתי בקשה למינוי אפוטרפוס על גוף ורכוש של חסויה/קשישה. במקביל הוגשה בקשה למינוי אפוט' זמני עד להחלטה בבקשה למינוי הקבוע. ביהמ"ש נתן מינוי זמני למשך 30 יום. האם אפשר להגיש בקשה להארכת מועד מינוי זמני ? ממה שקראתי מינוי זמני יכול להיות עד 6 חודשים.
שלום עינת,
איני יודע מהן הנסיבות שבגינן ניתן מינוי זמני כה קצר, אך בוודאי שניתן לבקש.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גנאדי, אם אבא דמנטי, מישהו (אמא או מישהו אחר) צריך להיות אפוטרופוס שלו כדי לבצע בשמו פעולה במכר מקרקעין. בכל מקרה פעולה כזו כפופה לאישור בית המשפט. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה