אמא שלי בבית אבות. היא נכנסה כסובלת רק מסוכרת!!!! גיליתי כי היא מקבלת המון תרופות שונות, ישנה רוב היום, לא מדברת לעניין כמו מסוממת. פניתי מס' פעמים לממונים. למרות שיש לי יפוי כח ממנה. הם לא מוכנים לגלות לי מהן המחלות "המסתוריות" שהיא סובלת מהן. לא מוכנים להגיד לי מהן הבדיקות שעברה - אם בכלל. גיליתי שאמא שלי סובלת מצעקות השפלות הפחדות ואיומים. מה ניתן לעשות בנושא בכדי להבין מה קורה עם התיק הרפואי שלה??? איש לא מוכן לשתף פעולה. לא האחות הראשית, לא העו"ס, לא המנהל וכו'...
שלום כרמי,
העניין מורכב מדי למענה במסגרת הפורום.
צור עמי קשר טלפוני.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אריה, אפוטרופוס ממנים למי שאינו יכול לטפל בענייניו בעת בקשת המינוי. לפי שאלתך, אין זה המצב, אלא שאתה שואל לגבי יפוי כוח מתמשך הניתן למצב עתידי. באשר לעניינך הפרטני, צור עמי קשר טלפוני - המספר ש...
המשך תשובה