שלום רב, אימי תרמה סכום כסף גדול לישיבה/עמותה כלשהי, ואני מעוניין למנות לה אופוטרופוס ובמידת האפשר להחזיר את התרומה בעקבות מצבה הנפשי. האם אפשרי להחזיר את הגלגל לאחור במקרה זה? תודה רבה, רמי
שלום רב,
עקרונית, התשובה היא חיובית.
ודאי שהכל הוא תלוי נסיבות פרטניות וכל מקרה לגופו,
כך שלא ניתן להתייחס ספציפית.
צור עמי קשר טלפוני לפרטים נוספים.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום תמר, בניהול הליכים משפטיים ניתן לטעון ולתקוף הכל. במסגרת הפורום איני יכול להביע דעה לגבי סיכויים של טענות אלו במקרה מסוים, מאחר ואיני מצוי בפרטים. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה