אימי נפטרה כחודש וחצי לאחר קבלת האפוטרופסות מבית המשפט. הספקנו רק לפתוח חשבון אפוטרופסות בבנק. האם האפוטרופסות מבוטלת אוטומטית? או שצריך לנקוט בפעולה כולשהי
שלום איציק,
האפוטרופסות מבוטלת, אולם יש להגיש דו"ח סופי לאפוטרופוס הכללי, ובו פירוט של הפעולות שבוצעו.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלה, קשה לחוות דעה מבלי להיות מעורה בפרטים. מוזמנת להתקשר טלפונית להכוונה. עקרונית ייצוג בהליך כזה, כמו בכל ייצוג, צריך להיות שקוף, נהיר וגלוי. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה