אבי חסוי ואני מוניתי לאפוטרופס גוף שלו בלבד ולא לרכוש... האם צריך לשנות את סיווג האפוטרופסות לשם מכירת דירה או רק צריך אישורו של ביהמ"ש? ואיך מתבצע ההליך עצמו?

שלום אבי,
צריך להתמנות כאפוטרופוס לרכוש וגם לקבל את אישור בית המשפט.
ההליך מתבצע באמצעות הגשת בקשה משפטית מתאימה.
צור עמי קשר טלפוני להכוונה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אשר, בהינתן שמדובר בחברת יחיד, והצורך לפעולה דורשת סמכויות כלפי צדדי ג`, נראה לי שהדרך המיטבית היא להרחיב את המינוי באמצעות פנייה בבקשה מתאימה לבית המשפט. צור עמי קשר בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה