עקב השביתה קיבלתי את המינוי באיחור של חודש. האם כשאגיש את הפרטה באיחור עלולים לפסול אותה? קיבלתי מינוי זמני ל-6 חודשים. מה עליי לעשות כשיעברו? להגיש בקשה חדשה או בקשה לארכה?
שלום רב,
הגישי את הפרטה, גם אם באיחור.
בתום המינוי הזמני יש להגיש בקשה לאפוטרופסות קבועה, אם עדיין קיים הצורך.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום עדנה, לצערי איני יכול במסגרת הפורום לתת ייעוץ פרטני העוסק בסדרי הדין הראויים, מבלי להיות מעורה בפרטי ההליך ואופי הבקשות. חוזר על עצתי לקחת ייצוג. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה