הורי בני 80. אחי הבכור בן 60 וסמוך על שולחנם. אנחנו שלושה אחים.אחי הצעיר חי בארצות הברית ואני ברמת הגולן. מתוך אמונה שאיש מאיתנו לא יוכל לדאוג לצרכיו של אחינו הבכור,הורי חושבים לפנות לאפוטרופוס הכללי כדי שיטפל בו ובעינייניו לאחר מותם.מהן ההשלכות של מינוי כזה?
שלום תמר,
העניין מורכב וכורך עניינים של אפוטרופסות וצוואות.
צרי עמי קשר טלפוני להכוונה.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלון, התקנות קובעות שעם מינוי אפוטרופוס לאדם יש להפריד את החשבונות בהם הוא שותף, ולפתוח עבורו חשבון אפוטרופסות אליו מופקדים הכנסותיו וממנו משולמות הוצאותיו. על האפוטרופוס לבצע פעולות אלו ולנהל א...
המשך תשובה