שלום אני אפוטרופוס של אחי. ירשנו יחד דירת מגורים. אני נאלץ למכור את הדירה , כיצד עלי לנהוג. תודה! מיכה בן ברוך
מיכה שלום,
עליך לפנות לבית המשפט לענייני משפחה ובקש למכור את הנכס עבור החסוי .
יתכן וקיים ניגוד אינטרסים בין תפקידך כאפוטרופוס על החסוי לבין היותך יורש של אותו נכס יחד עם החסוי
בכבוד רב,
עו״ד עוזי הדר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום טובה, שאלותייך רחבות וממליץ ליצור קשר טלפוני לצורך הכוונה מפורטת יותר. עקרונית(בתמצית): 1. כן. העדיפות תלויה בנסיבות ובצורך. 2. אין קשר. 3.לא תהיי אחראית באופן אישי כספית, אלא לטפל בעניין ...
המשך תשובה