אני בריא וכשיר ובימים אלו מתמנה כאפוטרופוס עבור אמי. ברצוני להסדיר ..בשל היעדר קרובים רלוונטיים..את הנושא של מי יהיה האפוטרופוס שלי אם וכאשר אהיה במצב הדורש אפוטרופסות עבורי וכן הסדרת אפוטרופסות עבור אמי באותו מצב (בהנחה שתהייה בחיים). איך לדעתך עושים את זה? האם ניתן להפקיד מכתב המביע את רצוני ולהחתימו עם עדים? רעיון אחר?
שלום דב,
ניתן לערוך תצהיר שבו יפורט רצונך.
הוא אינו מחייב משפטית, אך יש לו משקל בעת החלטת בית המשפט.
צור עמי קשר טלפוני לפרטים נוספים.
בברכה
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אלי, ככל שהעניין סובל דיחוי של כמה ימים, צור עמי קשר טלפוני החל מיום ראשון הקרוב. בברכה, עו״ד עידו...
המשך תשובה