בעקבות הדרה שלי מההחלטות בנוגע לטיפול באימי הדמנטית וניהול כספיה על ידי שתי אחיותי, אני מעוניינת להבין יותר על אפשרות הכרזת סכסוך משפחתי והאם יוכל להוביל למינוי אפוטרופוס חיצוני, ומה המשמעות, ואיך נעשה ההליך?

שלום ענת,
מוזמנת ליצור עמי קשר טלפוני במספר שמצויין בעמוד שלי באתר
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שלי, שכר תאגיד אפוטרופסות נקבע על פי תקנות הכשרות המשפטית והאפוטרופסות (כללים בדבר קביעת שכר לאפוטרופסים), תשמ"ט-1988. כמו כל החלטה של בית המשפט ניתן להשיג עליה בבקשה או ערעור מנומק. בברכה, ע...
המשך תשובה