מונתי לאפוטרופוס על אמי לפני כחודשיים. לאמי ולי היה חשבון בנק משותף ו/או משנת 2003. בחשבון הנ"ל קיימת יתרת חובה היות וההוצאות של אמי גדולות מההכנסות , וכן קיימות 2 הלוואות בשל כסא מטפס (למדרגות הבית), שהתקנתי לאמא. ברגע שאכנס כאפוטרופוס, הבנק ייקח ממני את כרטיס האשראי ויבטל את מסגרת האשראי, כך שכל מסגרת החובה, במידה ואפתח חשבון בנפרד עם אמא, תיפול עלי והבנק יתבע אותי... אילו אפשרויות/ פתרונות עומדות בפני?? תודה רבה!!
הבנק לא יאשר פירוד חשבונות במקרה של יתרת חובה.
פיתרון אפשרי הוא לקיחת הלוואה מחשבון אחר ואיפוס החוב בחשבון זה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שרון, ראשית, אין חובת ייצוג בשום הליך. גם לא במשפט רצח, וגם לא בבית המשפט העליון... עם זאת, רצוי שהליכים משפטיים יעשו נכון על ידי איש מקצוע הבקיא בתחום ויידע להתמודד עם קשיים, היה ויתעוררו. את...
המשך תשובה