שלום רב, אקצר ואומר, אנו 5 אחים ואמא - 2 דירות לנו, אחת על שם אמא(75) ואחת על שמי(44), מאחר ופחדו אחיי שאמכור או אעשה דבר מה עם הנכס(מאחר ואני עומד לפני חתונה - והכלה לא טובה בעיניהם, חמדנית וכו') הגישו בקשה למינויי אפוטרופוס עלי מאחר ויש לי סכיזופרניה. אציין שעד היום לא היה דבר וחצי דבר מאילו העניינים(התנהלתי בעצמי, חיים עצמאיים לכל דבר) אלא רק עכשיו ושגם ירושה עומדת להיעשות ע"י בכל רגע ממש, פעלו כך. האם מהלכם זה כשר או הונאה? האם מינוי כזה נעשה בקלילות דעת שכזאת, לקחת חירות אדם? מה אתה חושב שעלי לעשות בנידון? זה הרי ניצול חוק שאמור לעזור לטובה אישית. תודה

שלום נדב,
אם אתה סבור שאין צורך למנות לך אפוטרופוס, אתה בהחלט רשאי לפנות לבית המשפט ולהשמיע עמדתך.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אתי, אני מציע לפנות לסיוע המשפטי של משרד המשפטים, לתכנית `שכר מצווה` של לשכת עורכי הדין או לסיוע משפטי פרו-בונו במסגרת הקליניקות בבתי הספר למשפטים. חיפוש בגוגל לפי מילות מפתח אלו, יניב את הפרטים...
המשך תשובה