במידה ואני חותמת על ויתור אפוטרופוס על הילד שלי (שאביו ייקח את האפוטרופוס הבלעדי). האם זה אומר שאני פטורה מהכול כולל חובותיי וזכויותיי (שאני לא אשמע ממנו יותר)? ומבחינה משפטית כמובן (אין לי כוחות למלחמות, השמצות, קללות ותלונות שווא של האב).

שלום רב,
השאלה מורכבת מדי למענה קצר במסגרת הפורום. מזמין ליצור קשר טלפוני.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רמי, הצעות לפעולה: 1. דבר עם הבנק והפוך את החשבון הקיים לחשבון אפוטרופסות, ואותך כמנהלו מכוח המינוי (במקום להיות שותף בחשבון, בהנחה שכל הכספים שם הם של אמך). 2. נסה לקבל את הסכמת האפוטרופוס הכ...
המשך תשובה