להורי צוואה הדדית שנערכה לפני 15 שנה כששניהם היו צלולים לגמרי. אמי עם דמנציה ואבי לא זוכר אם הצוואות הופקדו. אמרו לנו שהם צריכים פיזית ללכת לרשם הירושות כדי לברר ואם יש צורך אז להפקיד - יש להם עותק. אבי מעוניין ללכת. ואיך מתנהלים בקשר לאמא שלי? מה אפשר לעשות? מה קורה אם הצוואה לא הופקדה?

שלום יולי,
צוואה ניתן להפקיד ללא קשר למועד עריכתה. היום ניתן להפקיד צוואה גם ללא הגעה פיסית.
מוזמן/ת לפנות טלפונית לפרטים נוספים.
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מלניה, מינוי אפוטרופסות נעשה על פי רוב בהתאם לחוות דעת רפואית שהדבר נדרש. אם האם מסוגלת לדאוג לענייניה בעצמה ואינה מעוניינת בסיוע (למשל בתמיכת החלטות) איני מבין מדוע יש לדרוש מינוי. בברכה, עו"...
המשך תשובה