ההורים הם אפוטרופוס והם מבוגרים. 2 אחיות רוצות לקחת את התפקיד. הבנתי שכל האחים צריכים לחתום על הסכמה כולל ההורים. האם הם צריכים לחתום גם על תצהיר עורך דין? ומה קורה שיש אח אחד שגר בניו יורק איך מתבצע התהליך. תודה

שלום מאיה,
לא הבנתי משאלתך מי זקוק להחלפת אפוטרופוס. מוזמנת לפנות טלפונית
בברכה,
עו"ד עידו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דובי, יפוי כוח מתמשך יכול לערוך רק אדם צלול וכשיר. בקשה לאפוטרופסות יש לערוך מקצועית עם המסמכים המתאימים. מוזמן ליצור קשר טלפוני להכוונה. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה