שלום רב,יש בידנו אבחון פסיכיאטרי שקבע שאדם מבוגר במשפחה הינו חולה בדמציה. מחכים עדיין לאבחון פסיכוגירייאטרי. האם, בשלב זה, ניתן למנות אופוטרופוס? המשך יום נעים.
ברכה שלום,
אם בחוות הדעת קיימת המלצה למינוי אפוטרופוס לחסוי ניתן להגיש את הבקשה לבית המשפט לענייני משפחה .
ההחלטה על המינוי תינתן ע״י השופט.
בהצלחה
עו״ד עוזי הדר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דוד, לא. יש להגיש בקשה בהתאם לתקנות. ממליץ להתייעץ קודם לביצוע פעולות משפטיות. בברכה, עו"ד עידו...
המשך תשובה