אבי נמצא בבית חולים פסיכיאטר בבאר יעקב כבר שבע שנים, לא ניתן להתקשר איתו אני בן יחיד שלו, הורים שלי גרושים, אמא שלי גרה בגרוזיה ולכן אבא שלי בארץ. בבנק שלו לא רשום אותי כאפוטרופוס שלו, אם אני אמור להיות אפוטרופוס על חשבון בנק? כדי שלא יעבירו לאחות של אבי, כלומר דודה שלי, מה אני צריך לעשות? תודה שאתה תנסה לעזור לי.
לדואג לאבא,
עליך להגיש בקשה למינוי אפוטרופוס בבית המשפט לענייני משפחה שבאזור מגורי החסוי.
אין לך ממה לחשוב לא יעבירו כספים לאחותו של אביך כך סתם בלא שאביך יפנה לבנק .
בהצלחה,
עו"ד עוזי הדר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון עידו לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום לילך, מינוי אפוטרופוס למישהו קשור למצב הקוגניטיבי שלו וליכולת שלו לקבל החלטות מושכלות. אם יש בידך חוות דעת רפואית הקובעת שהוא אינו כשיר לקבל החלטות, סביר להניח שבית המשפט ימנה לו אפוטרופוס. בבר...
המשך תשובה