בוקר טוב, לפני כשבועיים חזרתי לעבודתי כמנהלת תיקי לקוחות במשרד בו עבדתי. חזרה למשרה מלאה, עם שעת הנקה כחוק. לפי חוזה העבודה שחתמתי (בתחילת העסקתי במשרד), השכר שלי מורכב מ-5000 שח לניהול 5 תיקי לקוחות, וקבלת כל תיק נוסף יזכה אותי ב- 1K עד תקרה של 10K בחודש (בתלוש השכר הם רשומים תחת שכר בסיס ולא בסעיף נפרד). שכרי בשנה וחצי שקדמו ללידה עמד על 10K(וניהלתי מעל 10 תיקים) + בונוס עמידה ביעדים בסך 20% מהשכר = 12Kברוטו. שאלתי היא - האם המעסיק יכול להצמד לחוזה העבודה בינינו ולשלם לי 5000 ברוטו (כי יש לי כרגע רק 5 לקוחות, חזרתי בחודש שרובו חגים), או שהוא צריך לשלם לי את השכר שקדם לחופשת הלידה שלי - 10 ברוטו?
הוא יכול להצמד להסכם העבודה בינכם.
בברכה,
תמר בן אלי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רוזנר ושות, משרד עו״ד
053-7105230
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר