צ'ק המשכורת נמסר ב20 לחודש וחזר ולאחר מספר ימים התבקשתי מהבעה"ב להפקיד שוב ושוב חזר . ומאז אינו עונה לטלפונים ומוסר לפקידה למסור לי שהוא אינו במשרד. מה עלי לעשות ? במיוחד שכבר אוטוטו מגיע לי עוד משכורת , כל משכורת כמעט עשרת אלפים ש"ח בכבוד רב זאב ליברמן
שלום
במסגרת הליך הוצאה לפועל יש אפשרות לפתוח תיק לביצוע שטר.
המסגרת הליך בבית הדין לעבודה יש עוד אפשרויות רבות ומגוונות אולם כל מקרה לגופו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה