אני השכרתי את דירתי לשוכרת אשר שילמה את שכה"ד ב12 שיקים דחויים. השוכרת החליטה לעזוב את הדירה לאחר 6 חודשי שכירות בלבד. היא לא שילמה עיריה ואף לא העבירה את התשלומים על שמה , כפי שסיכמנו. בידי נותרו 6 שיקים "למוטב בלבד" ללא שם המוטב. כל שיק ע"ס 2,500 ₪. אתם יכולים לעזור לי?
בתיה , שלום רב
מלאי את שם המוטב על גבי השיקים והפקידי אותם בחשבונך בהתאם למועדי הפרעון.
שמתי לב שציינת בכותרת שאלתך חשבון "מעוקל". ברם , לא ציינת זאת בשאלתך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנצי שלום רב, בשביל להבין אם יש אפשרות לבקשה של עיקול בטרם מסירת אזהרה, צריך לבחון את הסיבות שגרמו לך לחשוש ואם יש ממצאים שיכולים לחזק את החששות שלך. במידה ויש סימנים המראים כי החייב מתכוון להבר...
המשך תשובה