מבקש ייעוץ לגבי פס"ד כספי בו חוייבתי אישית כאשר חברה שהייתה בבעלותי אמורה להיות מחוייבת, החוב הוא של עובד לשעבר
שי , שלום רב
לא ממש ירדתי לסוף דעתך. האם אתה רוצה לשוחח איתי בטלפון או להפגש איתי לקבל ייעוץ , או שאתה רוצה ייעוץ בפורום הזה? לגבי האפשרות הראשונה , התכבד ועשה כן. הלגבי אפשרות השנייה , אין לי כל יכולת לייעץ לך כאשר אין כמעט פירוט של הדברים.
לשיקולך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, במקרה שציינת, כאשר יש הסכם חתום ו/או חשבונית אחת לפחות משולמת, ניתן לפנות להליך של תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל או הגשת תביעה קטנה. בתביעה על סכום קצוב יש חובה לשלוח לחייב מכתב ...
המשך תשובה