שלום לך שמי מרגריטה יש לי חוב של בנק שעבר להוצלאפ אני מעוניינת להסדיר חוב במזומן ןלא יודעת מה דרך בשביל שהם יורידו לי מסכום שקיים מה את ממליצה? אני צריכה אולי איזה מכתב? תודה רבה מראש
מרגריטה שלום
הפורום איננו המקום המתאים לשאלתך.
את מוזמנת ליצור קשר טלפוני ואשמח לענות על כל שאלה.
בברכה,
מאיה הדס, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, יש מספר אפשרויות לגביית חוב. הגבייה בעיקר תלויה בגובה החוב, הערבויות, זהות החייב (תעסוקה, נכסים, גיל, מצב משפחתי, חובות נוספים) זמן החוב וכדומה.לאחר ניסיונות חוזרים שכשלו להידברות עם החיי...
המשך תשובה