השכרתי דירה לפני כשנה . הדייר העביר בזמנו על שמו את חיובי הארנונה. פתאום קבלתי אתראה לפני הפעלת הליכי גבייה נגדי. האם זה חוקי?
חיים , שלום
אם דבריך נכונים , מדובר בהליך לא חוקי. הארנונה נגבית מבעל החשבון ולא מבעל הנכס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה