ביצעתי עיקול מטלטלין על חנות של חברה שלא משלמת לי חוב במשך שנים. העיקול לא בוצע משום שהם כותבים שהם שהשם לא מוכר. כך נכתב ע"י המעקלים. אני כבר חסר אונים. החברה שחייבת כסף יש לה כמה חנויות והם פשוט צוחקים עליי . לא משלמים דבר. למרות הפסק הדין שניתן לפני שנים. מה אפשר לעשות?
דוד,שלום רב
צר לי, אבל איני יכול לסייע לך. זאת לא שאלה שניתן לענות עליה בפורום כזה. צריך לעבור על כל תיק ההוצל"פ ולבדוק את נתוני החברה ועוד כהנה וכהנה פעולות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, במקרה שציינת, כאשר יש הסכם חתום ו/או חשבונית אחת לפחות משולמת, ניתן לפנות להליך של תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל או הגשת תביעה קטנה. בתביעה על סכום קצוב יש חובה לשלוח לחייב מכתב ...
המשך תשובה