שלום, בפסק הדין שניתן נכתב: בנוסף, ישלמו הנתבעות , יחד ולחוד , לתובעים (3) הוצאות משפט בסך של 600 ש"ח שנקבע בשים לב לכך שבתיק 2 דיונים בשל אי התייצבות וכו'... מה הכוונה יחד ולחוד? האם הכוונה שכל אחד מהם חייב בסך 600 ש"ח ? או ששניהם ביחד ישלמו סכום בסך 600 ש"ח ל-3 התובעים? בתודה מראש - סימה
זה אומר שבסך הכל התובעים יקבלו 600 ש"ח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, יש מספר אפשרויות לגביית חוב. הגבייה בעיקר תלויה בגובה החוב, הערבויות, זהות החייב (תעסוקה, נכסים, גיל, מצב משפחתי, חובות נוספים) זמן החוב וכדומה.לאחר ניסיונות חוזרים שכשלו להידברות עם החיי...
המשך תשובה