הגעתי להסדר עם העיריה. עמדתי בו ללא דופי מדי חודש. למרות זאת קיבלתי מכתב דרישת תשלום שכלל גם את הדוחות ששולמו. בעיריה אמרו לי שזה מכתב סתמי ולהתעלם ממנו. האם זה חוקי לשלוח דרישת תשלום בזמן עיכוב הליכים?
עניתי לך במייל תגיש תביעת לשון הרע על העיקול שביצעו ללא הצדקה
בהצלחה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנצי שלום רב, בשביל להבין אם יש אפשרות לבקשה של עיקול בטרם מסירת אזהרה, צריך לבחון את הסיבות שגרמו לך לחשוש ואם יש ממצאים שיכולים לחזק את החששות שלך. במידה ויש סימנים המראים כי החייב מתכוון להבר...
המשך תשובה