שלום וברכה קיבלתי מכתב בתאריך 13.6.19 שיש צ'ק שלי שלא כובד מתאריך 10.2.11 על 890 שקל. אין לי מושג מה זה ומי זה. בנוסף העורך דין מבקש עוד 275 שקל. מה עלי לעשות ? עבר מאז המון שנים. שייך לתבוע על זה ? תודה
אל תתרגש ממכתב של עוה"ד
אם הוא יגיש נגדך תביעה בהוצאה לפועל תתקשר אלי
עו"ד עזרא קונוביץ
ואני אתן לך הוראות מה לענות להוצאה לפועל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דני שלום רב, במקרה שתיארת, כאשר חברה שבעליה מרוקן את החברה מנכסים ולקוחות, לחברה אחרת שבבעלותו או בשליטתו, במטרה להתחמק מנושים, ניתן לפעול במספר דרכים: (האפשרויות גם תלויות בנתונים, בראיות ובעילת ...
המשך תשובה