הגרוש שלי לא שילם מזונות כבר כמה חודשם והצטבר חוב של 40 אלף ש"ח, פתחתי תיק בהוצל"פ אבל עדיין לא משלם. אין לו נכסים שאפשר להטיל עליהם עיקול או לממש אותם, איך אפשר לגבות את הכסף?
תבדקי בביטוח לאומי האם יש לך זכות לקבל מהם מזונות כוןצשהגרוש שלך לא משלם?
כמו כן בהוצאה תגידי בקשה שיזמינו אותו לחקירת יכולת
בהצלחה
עזרא קונוביץ עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרעי רייפר ושות` עורכי דין
055-4547149
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב, במקרה שציינת, כאשר יש הסכם חתום ו/או חשבונית אחת לפחות משולמת, ניתן לפנות להליך של תביעה על סכום קצוב בהוצאה לפועל או הגשת תביעה קטנה. בתביעה על סכום קצוב יש חובה לשלוח לחייב מכתב ...
המשך תשובה