אני בעלת חנות בגדים והזמנתי סחורה מספק בסכום של 35,000 שקל. כשהסחורה הגיעה התברר שהיא לא תואמת למה שהזמנתי - צבעים שונים, מידות לא נכונות ואיכות ירודה. הודעתי לספק מיד על הבעיה וביקשתי להחזיר את הסחורה, אבל הוא מסרב לקחת אותה חזרה וטוען שזה "מוצר שהוזמן במיוחד". בנוסף הוא דורש ממני לשלם את מלוא החשבון למרות שאני לא יכולה למכור את הסחורה הפגומה. הסחורה תופסת מקום במחסן שלי כבר 3 חודשים והספק לא מסכים לפתרון. יש לי הזמנה חתומה שמציינת בדיוק מה ביקשתי. איך אני יכולה להחזיר סחורה פגומة לספק שמסרב לקחת אותה?
