שלום, אני מחזיק בשלוש אזרחיות (ישראלית,אוסטרלית ובריטית) כרגע אני גר באוסטרליה ומעוניין לשנות את השם בדרכון האוסטרלי החדש, האם אני יצטרך גם לשנות בדרכון הישראלי לאותו השם? האם זה עבירה כל שהיא על איזהשהוא סעיף בינלאומי? תודה מראש! בברכה גור
שלום,
כעיקרון רצוי שבכל דרכוניך יופיע שמך בכיתוב אחיד כדי למנוע ספקות באשר לזהותך.
אמנם אין באי ביצוע שינוי שם בכל הדרכונים גם יחד משום עבירה אולם בכניסתך למדינה מסויימת על נציג הריבון להשתכנע, באמצעות הצצה בדרכונך, שאתה הוא מי שאתה נחזה להיות.
לפיכך אם בכוונתך לשנות את שמך בדרכונך האוסטרלי טוב תעשה אם בהזדמנות הראשונה תבצע שינוי שם גם בדרכונים האחרים בהם הנך משתמש.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אבי, חובת שירות בצבא פולין קיימת, במקרים מסוימים, רק במקרה של מי שהוא תושב פולין. לכן נדמה לי שבעתיד הנראה לעין, עד כמה שהבנתי מגעת, לא ניתן יהיה להחיל חובת שירות על אזרח פולין שאינו תושב פול...
המשך תשובה