אבי נולד בלטביה ב 1928 אימי נולדה בלטביה ב 1933 אני נולדתי בלטביה ב 1956 כולנו עלינו ארצה ב 1961 מלטביה האם אני ואימי זכאים לקבל אזרחות לטבית ודרכון אירופאי יש לנו תעודות לידה מקוריות ודרכון לטבי של הממשלה הגולה שעשבה בלונדון בזמנו ומה הדין לגבי אישתי וילדי תודה מראש
שלום סמואל,
מתיאורך עולה זכאות לכאורית לאשרור אזרחות לטבית תוך שמירה על האזרחות הישראלית.
הוא הדין גם באשר לילדיך אך לא לאשתך.
שבת שלום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אכן חוק האזרחות הלטבי שונה לפני שנים אחדות. עם זאת שאלתך כללית מדי ולא ניתן להשיב עליה כפי שנשאלה. אציע לך ליצור עמי קשר בייעוץ אישי לשם בירור מעמיק של עניינך הלטבי. תודה....
המשך תשובה