שלום, לאשתי אזרחות לטבית מבלי שנולדה שם ( מכוח הולדתם של הוריה במדינה) כמו כן גם ילדנו בעלי אזרחות. אנו נשואין כדת משה, האם אני גם לטעון לאזרחות מכוח הנישואין? האם קיימת פרוצדורה מקלה ?
שלום,
התשובה לשתי השאלות ששאלת היא שלילית לצערי.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רונן, ראשית חכמה יש לאשרר את אזרחות כל אחד מילדיך, אחר כך ניתן יהיה לשעתק את תעודות הלידה שלהם בפולין ורק מיושלמו הליכים אליה ניתן יהיה לבקש עבור כל אחד מהם מספר PESEL ודרכון. ניתן לפעול בעניין...
המשך תשובה