שלום, סבי וסבתי מצד אמי נולדו בביאלסטוק בסביבות 1918 ועלו לישראל בשנות השלושים. אמי נולדה בארץ והיא עודנה בחיים. האם יש לי ולאחותי אפשרות לקבלת אזרחות פולנית?

שלום לך, לא הצלחתי להבין מדברייך את מהות הבעיה. אציע לך ליצור עמי קשר בייעוץ אישי. תודה ושבת שלום....
המשך תשובה