שלום, סבי וסבתי מצד אמי נולדו בביאלסטוק בסביבות 1918 ועלו לישראל בשנות השלושים. אמי נולדה בארץ והיא עודנה בחיים. האם יש לי ולאחותי אפשרות לקבלת אזרחות פולנית?

שלום לך, ראשית חכמה, צה"ל הוקם ביום 15.05.1948 ולכן שירות של אביך לפני מועד זה אינו נחשב. לכן מתיאורך עולה זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית, בכפוף ליכולת ההוכחה. תעודת הלידה של אביך היא מסמך אח...
המשך תשובה