שלום, אבי נולד ב1930 בגליציה בחלקה הפולני, עלה ארצה ב1933 ושירת בצבא ב1947. האם ישנה זכאות לאזרחות? קיימת תעודת לידה בגליציה
.png)
שלום לך,
ראשית חכמה, צה"ל הוקם ביום 15.05.1948 ולכן שירות של אביך לפני מועד זה אינו נחשב.
לכן מתיאורך עולה זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנית, בכפוף ליכולת ההוכחה.
תעודת הלידה של אביך היא מסמך אחד מבין כמה החיוניים להוכחת האזרחות.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום דניאל, עניינך מורכב מדי מכדי שניתן יהיה להתייחס אליו באופן תמציתי בפורום. אציע לך ליצור עמי קשר בייעוץ אישי לשם בירור מעמיק של סיכוייך. תודה....
המשך תשובה