שלום.. אני נכד לסבא וסבתא אשר נולדו בפולין וכמו כן בן לאב אשר נולד בפולין. רציתי לשאול אם אני זכאי לאזרחות פולנית אם ברשותי דרכון פולני של סבי וסבתי.. או שעלי להוציא תעודת לידה של אבי. יש לציין שבדרכון של סבתי כתוב את שמו של אבי... תודה מראש..
שלום לך,
לא תוכל לדלג על הדור של אביך. שלטונות פולין יזדקקו לניירות של אביך בטרם יאשררו את אזרחותך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום שי, היות וסבך הוא חוליה מקשרת בין אביו לבין הדורות הבאים הרי ששירות של סבך בצה"ל לפני המועד הקובע מנתק את רצף הזכאות לאשרור אזרחות פולנית בהורשה. תודה....
המשך תשובה