אמא שלי ארגנטינאית וברצוני להוציא אזרחות,הייתי בשגרירות בארץ ואמרו לי שהתעודת לידה שברשותה היא העתק ולא המקור..מה האופציות שלי להשיג את תעודת הלידה מארגנטינה?
.png)
שלום ניר,
ניתן לסייע לך בנושא זה.
הואל נא ליצור עמי קשר בלשונית הייעוץ האישי.
תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ונוטריון רון כהנא
055-4532701
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום אורן, מתיאורך עולה שסבתך היתה ביום 19.01.1951 בגירה ואזרחית ישראל. לפי הדין הפולני היא איבדה במועד זה את אזרחותה הפולנית בנסיבות שתוארו ולכן לא קמה לך, לצערי, זכאות לכאורית לאשרור אזרחות פולנ...
המשך תשובה