שלום! רציתי לשאול מספר שאלות בנוגע לזכויות לנשואים חד מיניים - האם אפשרים נישואים חד מיניים בין בעלת אזרחות גרמנית שלא חיה ברגמניה כרגע לבעלת אזרחות ישראלית. - האם במידה שזה אפשרי צריך לחיות בגרמניה כדי להוכיח נישואים אלה? ולמשך כמה זמן? - האם בעלת האזרחות הישראלית תקבל גם אזרחות בסופו של דבר? - האם הילדים שלהן יהיו חוקיים בגרמניה ובעלי אזרחות? מקווה שזה באמת המקום לשאלות האלה ואשמח לכל מידע שאפשר בעניין. בתודה רבה רבה מראש.
למיטב ידיעתי גרמניה לא מכירה בנישואין חד מיניים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, ככל שיש לך או בנמצא אישור על אזרחותם, הסיכוי גדול. ככל שאין ברשותך מסמכים - ביכולתי לאתר אותם (לנסות ולאתרם). בברכה,...
המשך תשובה