שלום רב, אימי נולדה בגרמניה (לייפציג) 1930 ואמא ילידת ברלין, משניסינו להחזיר לה את אזרחותה לאחר שהוריה ברחו מגרמניה בתקופת מלחמת העולם השניה נאמר לנו שאביה היה נתין פולני ועד שנת 50 זה הלך עפ"י האבא. אימי מאד התאכזבה מכיוון שאילו לא היתה מילחמה הוריה לא היו עוזבים את גרמניה והיתה אזרחית מן השורה. האם ניתן לעקוף את החוק הגרמני או אולי התגמשו בנושא?
אין דרך לעקוף וגם אם לא היתה מלחמה היא לא היתה אזרחית כי אביה לא היה אזרח.
יש פורום מקביל לאזרחות פולנית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, יש לבחון את נושא הזכאות. הנני מעניקה שירותי איתור מסמכים. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד ונוטריון...
המשך תשובה