שלום רב אשמח לקבל תשובה לסוגיית זכויות פנסיוניות לישראלי בן לייקים אשר מקבל אזרחות גרמנית האם ניתן לקבל פנסיית זקנה מגרמניה? האם צריך לגור בגרמניה על מנת לקבל פנסית זקנה שם - או כל זכויות אחרות כאזרח גרמני. האם הפנסיה בגרמניה תשלומים גבוהים יותר מאשר בישראל מה גובה הפנסיה. תודה
שלום רב,
ככלל פנסיה ניתנת למי שעבד באותה מדינה.
ככל שלדעתך יש לך זכות ממקור אחר אנא פני לקבל יעוץ.
בברכה,
איוה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, ככל שהוריו היו אזרחי גרמניה ואיבדו את האזרחות כתוצאה מהמלחה אז התשובה חיובית. כפוף לבדיקתי כמובן. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה