שלום רב לאשתי יש אזרחות גרמנית בנוסף ל-2 אזרחויות נוספות ולי יש 3 אזרחויות. האם אני יכול לקבל אזרחות גרמנית לאור האזרחויות הנוספות שיש לי ובכלל? האם לילדינו להם 2 דרכונים נוספים והן בגילאי 5,3, ו-1 יש זכאות לקבל אזרחות גרמנית? בברכה ובתודה מראש חיים
שלום רב,
ילדייך יכולים להוציא אזרחות גרמנית על בסיס זכאותם (ככל שקיימת) דרך אשתך.
אתה תוכל להוציא אזרחות גרמנית ככל שיש בידך הוכחה כי הוריך או סביך היו גרמנים או לחלופין ככל שתחייה עם אשתך תקופה בת מספר שנים בגרמניה.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, החוק החדש באוסטריה וגרמניה מאפשר לבעלי זכות שבעבר נשללה לקבל כעת את האזרחות. ככל שהוריך לא היו אזרחים בכלל - אין סיכוי לצערי....
המשך תשובה