שלום רב, בשנת 2007 הוצאתי לאחרונה דרכון גרמני עבורי. אז עדיין לא התבקשתי להביא שום מסמך הנוגע לשירות הצבאי שלי (לא הייתי בשירות סדיר נוסף או בקבע). לאחר שעברתי את גיל 40, בשנת 2010, התנדבתי להמשיך בשירות מילואים רגיל. האם התנדבות כזו עלולה לגרום לשלילת האזרחות הגרמנית שלי ? ואם כן, מה ניתן לעשות בעניין ?
שלום רב,
שירות מילואים אינו מהווה, ככלל, סיבה לשלילת האזרחות, אלא אך ורק שירות קבע, וזאת רק למי ששירת לפני 06.07.2011.
בברכה,
איוה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, פי המידע שמסרת יתכן ויש לך זסיכוי וזאת בהתחשב בכך שאמצא הוכחה שאבאא היה בעל אזרחות גרמנית. את מוזמנת ליצור קשר בפרטי. איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה