בוקר טוב, סבא שלי היה אזרח גרמני וגם אבא שלו. לאמא שלי ולי אין אזרחות גרמנית. אני רוצה לברר האם אפשרי להשיג אזרחות גרמנית עבור הבן שלי. כלומר הנין של סבא שלי (האחרון במשפחה עם אזרחות גרמנית). בנוסף, איך התהליך עובד? להגיד את כל המסמכים לשגרירות גרמניה או שצריך דרך עו"ד? תודה מראש ובברכה, סיגל
סיכל שלום,
הכללים הם - יליד שנת 1975 ואילך שהוריו נשואים כדת וכדין זכאי לקבל אזרחות על סמך מוצא גרמני של אם או אב. מי שנולד עד שנת 1975 ושהוריו נשואים כדת וכדין זכאי לאזרחות רק אם אביו היה אזרח גרמניה, או במקרה שאמו בעלת אזרחות והינה אם חד-הורית.
לפי פירוט השושלת שלך יתכן ואם את ו/או בנך עומדים בקריטריונים יש לכם זכות לאזרחות גרמנית.
צרי קשר בפרטי לצורך בדיקה פרטנית.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, מקנה אזרחות בהינתן בדיקת מקדמית. הליך קבךץ האזרחות מתבצע ברשויות הגרמניות ולא מבוצע באופן אוטומטי. ליתר פרטים צרי קשר בפרטי. בברכה, ...
המשך תשובה