אמי נולדה בגרמניה בשנת 1936-להורים שלה לא הייתה אזרחות גרמנית -הם היו Apatride כלומר "ללא לאום". הם עזבו את גרמניה ב-1939 וקיבלו מאוחר יותר אזרחות צרפתית. האם בכל זאת אפשר על סמך מקום לידה לבקש אזרחות גרמנית? תודה
שלום רב,
לצערי, אזרחות גרמנית ניתנת עפ"י "קשר דם" ולא עפ"י מקום לידה.
ככל שהם או אבותיהם היו אזרחי מדינה אירופאית אחרת, יש סיכוי לקבל עבורכם אזרחות אירופאית.
בברכה,
איוה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, התשובה החיובית. ככל שהנ"ל או חלקם היו אזרחים גרמניים (ביכולתי לנסות ולאתר מסמכים המעידים על כך), ולאחר בדיקת הזכאות, ניתן להתחיל בהליך. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה