שלום, סבי מתגורר ובעל אזרחות גרמנית, יש לציין שהוא היגר בעבר מבריה״מ וכמו שכבר ציינתי, כיום יש לו אזרחות מלאה בגרמניה. האם יש אפשרות להוציא אזרחות גרמנית על סמך זה? כמובן שאני מוכן לעשות הכל בכדי שהדבר יתקיים (ללמוד את השפה,להראות זיקה למדינה וללמוד בגרמניה) אגב האם האזרחות הישראלית שלי תישלל? תודה רבה.
שלום רב,
לפי מה שכתבת אביך קיבל את האזרחות מכח העובדה שיש בגרמניה ולא מכח העובדה שהיתה לו זכות מורשת לקבלת האזרחות מהוריו הגרמנים. לכן התשובה שלילית .
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, לא רשמת מה מטרת הגשת הטופס? ככל ששירתת בקבע עלולה להיות לך בעיה בחידוש האזרחות והדרכון. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה