אבי יליד ברלין רכש ביטוח לאומי גרמני לו ולאשתו(אימי) לפני 8 שנים נפטר,הרנטה שקיבל הופסקה,ואימי המשיכה לקבל את חלקה בביטוח הלאומי הגרמני. בבדיקה שערכתי היום מסתבר שמחודש ספטמבר 2014 הפסיקו להעביר לה את דמי הביטוח הלאומי הגרמני,למרות שהיא חיה. איך ניתן לברר מה הסיבה להפסקה התשלום? בתודה יוסי
שלום רב,
ניתן לשלוח מכתבים לביטוח הלאומי הגרמני.
אם זקוק לעזרה פנה לעורכי דין העוסקים בתחום.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, לאור המצב העובדתי, קיימת לך זכות. יש להוכיח עץ משפחתי, למלא בקשה בגרמנית, ולצרף מסמכים מתורגמים לרבות תעודת לידה, נישואין וכו`. לעזרה תוכל לפנות לח"מ בפרטי. בהצלחה. איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה