שלום רב אני בעל דרכון גרמני, סבי ז"ל היה יליד גרמניה. כיום הייתי מעוניין להנפיק לילדיי בני 5 ו 3 גם כן. אשתי ללא דרכון ושמרה את שם הוריה בצירוף לשם משפחתי מה התהליך בכדי להנפיק דרכון לילדיי תודה מראש עפר
שלום רב,
ניתן להגיש בקשה בשגרירות מלווה בתרגום המסמכים לגרמנית ואישורם הנוטריוני (לחלקם).
לחלופין, אפשר להגיש את הבקשה ישירות ברשויות הגרמניות (קלן), באמצעות עו"ד העוסקים בתחום.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, עצם העובדה שאמך נולדה בגרמניה אינה מזכה אותה באזרחות. רק אם היא או הוריה היו אזרחים גרמנים יש סיכוי. ככל שהם היו ואין לכן הוכחה אני יכולה לסייע. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה