שלום, לאמא שלי יש דרכון גרמני בתוקף- אני ילידת 1970 ודאז אמרו לי שבשנתון זה לא מיתן להוציא לי גם דרכון, האם החוק הזה בתוקף או שניתן לנסות? יש לי עלדה בת 4 האם ניתן לדלג דור ושהיא תקבל דרכון גרמני בזכות הדרכון של אמא שלי סהתא שלה?
שלום רב,
ניתן לדלג דור, רק במקרה בו יש זכאות לכל המשפחה ואחד הזכאים מוותר על זכותו.
לפי מיטב הבנתי אצלך קיימת בעיה עם הזכאות ולפיכך התשובה שלילית.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, הפורום הנ"ל נועד לדון בשאלות של אזרחות. ככל שיש לך שאלות בעניין עיזבון אשמח לקבוע עמך פגישה מסודרת. בברכה, איווה אשכנזי, עו"ד...
המשך תשובה