שלום רב בתאריך 12.12.2012 קיבלנו אני ו 2 ילדיי אזרחות גרמנית , ב2014 נולדה בת נוספת שעד עצם היום הזה לא ביקשנו אזרחות עבורה . איזה הליך אני אמור לבצע והאם קיימת בעיה מכיון שעברו מעל 3 שנים מיום שנולדה והם כביכול לא יודעים על לידתה תודה מראש איתי פישר
.jpg)
שלום רב,
ההליך הינו הליך זהה להליך שעברתם.
מעבר לכך, אין חשיבות לשנים שחלפו.
בברכה,
איווה אשכנזי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, אזרחות גרמנית ניתנת דרך קשר דם, למי שהיה או יש לו זכות לאזרחות מתוקף העובדה שהוריו או סבא/סבתא היו אזרחים גרמנים ככל שידוע לך כי הם היו אזרחים, גם אם אין הוכחה אזי ניתן יהיה להוכיח זאת ולהו...
המשך תשובה