ברשותי תעודת זהות גרמנית של אבי סבי מ-1929 וסבי מ-1921 וכמו כן אבי נולד בברלין. האם תעודת זהות גרמנית מקנה אזרחות גרמנית או פספורט גרמני באופן אוטומטי. תודה יעל
.jpg)
שלום רב,
מקנה אזרחות בהינתן בדיקת מקדמית.
הליך קבךץ האזרחות מתבצע ברשויות הגרמניות ולא מבוצע באופן אוטומטי.
ליתר פרטים צרי קשר בפרטי.
בברכה,
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכת דין ונוטריון איווה אשכנזי
055-4532810
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב, לעיתים התהליך אורך זמן רב יותר. ככל שהעברת את מספר התיק שעל פיו הוציאה בת דודתך את הזכאות - המצב היה אמור להשתפר. איני יודעת מה הסיבה בגינה יש עיכוב, לפיכך ממליצה בינתיים להמתין בסבלנות. ...
המשך תשובה